2. Nehody, poškodenia a hlásenie poistných udalostí
Okrem poisťovne je nevyhnutné nahlásiť každú závadu, poškodenie či poistnú udalosť bezodkladne prenajímateľovi a zaslať fotografie, nehodový protokol a všetky náležitosti na email fleet@avis.sk.
V prípade nehody alebo vzniku poškodenia na vozidle je nevyhnutné bezodkladne oznámiť túto skutočnosť Prenajímateľovi,
no predovšetkým príslušnej poisťovni v zmysle platných poistení na prenajatom vozidle.
a) Pokiaľ nie ste vinníkom nehody je nevyhnutné nahlásiť poistnú udalosť z havarijnej poistky,
zatiaľ čo vinník je povinný nahlásiť poistnú udalosť z jeho povinného zmluvné poistenia.
b) Pokiaľ ste vinníkom nehody je nevyhnutné nahlásiť poistnú udalosť z oboch poistení vo Vašej réžii.
c) Pokiaľ je vinník neznámy je nevyhnutné nahlásiť poistnú udalosť z havarijnej poistky.
V prípadoch a) a b) je potrebné s druhou zúčastnenou stranou plnohodnotne vypísať a obojstranne podpísať nehodový protokol,
ktorý je nevyhnutné priložiť k nahláseniu poistnej udalosti.
Poistnú udalosť je možné nahlásiť nasledujúcimi spôsobmi:
a) Cez webovú stránku poisťovne na nasledujúcich odkazoch:
i) Allianz online hlásenie poistnej udalosti
ii) Allianz online hlásenie poistnej udalosti - havarijne poistenie
iii) Allianz online hlásenie poistnej udalosti - povinné zmluvné poistenie
b) Telefonicky na čísle +421 2 50 122 222, voľba č. 2. Vyplnený nehodový protokol je potrebné následne poslať na doklady@allianz.sk.
c) alebo osobne na ktorejkoľvek z pobočiek poisťovne Allianz.
V prípade, že Vaše vozidlo nie je pojazdné z dôvodu poškodenia počas poistnej udalosti, kontaktujte výhradne asistenčnú službu Allianz Assistance.
Oprava vozidla je možná výhradne v zmluvných servisných strediskách spoločnosti AVIS, ktoré môžete nájsť tu.
V prípade poškodenia čelného skla postupujte rovnako ako v bode 2.a). Zmluvný servis oprávnený vykonávať opravu alebo výmenu čelného skla je Hornet Autosklo.