Asistencia
S AVISom ste na cestách vždy v bezpečí.
Neviete komu pri nehode či závade zavolať? Neviete ako pri poškodení vozidla postupovať? Kde je možné vozidlo prezuť?
V tomto článku sa dozviete tie najdôležitejšie informácie, ako postupovať v takýchto situáciách.
-
1. Závady na vozidle a asistencie výrobcu vozidla
Pokiaľ vozidlo nie je pojazdné, je potrebné kontaktovať konkrétnu asistenčnú službu výrobcu automobilu
V prípade závady na vozidle, ktoré je v záruke je potrebné navštíviť respektíve kontaktovať výhradne autorizovaný servis výrobcu automobilu.
Telefónne čísla môže nájsť priamo tu: Volkswagen Garancia mobility, Peugeot Assistance, Renault Assistance,
pohotovostná služba Mercedes-Benz, Toyota Eurocare prípadne Škoda Assistance.
-
2. Nehody, poškodenia a hlásenie poistných udalostí
Okrem poisťovne je nevyhnutné nahlásiť každú závadu, poškodenie či poistnú udalosť bezodkladne prenajímateľovi a zaslať fotografie, nehodový protokol a všetky náležitosti na email fleet@avis.sk.
V prípade nehody alebo vzniku poškodenia na vozidle je nevyhnutné bezodkladne oznámiť túto skutočnosť Prenajímateľovi,
no predovšetkým príslušnej poisťovni v zmysle platných poistení na prenajatom vozidle.
a) Pokiaľ nie ste vinníkom nehody je nevyhnutné nahlásiť poistnú udalosť z havarijnej poistky,
zatiaľ čo vinník je povinný nahlásiť poistnú udalosť z jeho povinného zmluvné poistenia.
b) Pokiaľ ste vinníkom nehody je nevyhnutné nahlásiť poistnú udalosť z oboch poistení vo Vašej réžii.
c) Pokiaľ je vinník neznámy je nevyhnutné nahlásiť poistnú udalosť z havarijnej poistky.
V prípadoch a) a b) je potrebné s druhou zúčastnenou stranou plnohodnotne vypísať a obojstranne podpísať nehodový protokol,
ktorý je nevyhnutné priložiť k nahláseniu poistnej udalosti.
Poistnú udalosť je možné nahlásiť nasledujúcimi spôsobmi:
a) Cez webovú stránku poisťovne na nasledujúcich odkazoch:
i) Allianz online hlásenie poistnej udalosti
ii) Allianz online hlásenie poistnej udalosti - havarijne poistenie
iii) Allianz online hlásenie poistnej udalosti - povinné zmluvné poistenie
b) Telefonicky na čísle +421 2 50 122 222, voľba č. 2. Vyplnený nehodový protokol je potrebné následne poslať na doklady@allianz.sk.
c) alebo osobne na ktorejkoľvek z pobočiek poisťovne Allianz.
V prípade, že Vaše vozidlo nie je pojazdné z dôvodu poškodenia počas poistnej udalosti, kontaktujte výhradne asistenčnú službu Allianz Assistance.
Oprava vozidla je možná výhradne v zmluvných servisných strediskách spoločnosti AVIS, ktoré môžete nájsť tu.
V prípade poškodenia čelného skla postupujte rovnako ako v bode 2.a). Zmluvný servis oprávnený vykonávať opravu alebo výmenu čelného skla je Hornet Autosklo.
-
3. Odstránenie škôd pred vrátením vozidla
Všetky škody na vozidle spôsobené počas prenájmu ste povinný odstrániť ešte počas prenájmu, teda pred odovzdaním vozidla Prenajímateľovi.
V opačnom prípade Vám tak hrozia sankcie v zmysle zmluvy o nájme dopravného prostriedku, respektíve cenníka poplatkov, ktorý môžete nájsť tu.
Vozidlo je potrebné odovzdať bez akýchkoľvek poškodení s výnimkou bežného opotrebovania vozidla v zmysle podmienok na preberacom protokole.
Všetky poškodenia, ktoré nepodliehajú miere akceptácie podľa preberacieho protokolu Vám budú účtované na základe cenníka spomínaného vyššie.
-
4. Garančná servisná prehliadka vozidla
Počas prenájmu je rovnako Vašou povinnosťou zúčastniť sa garančnej servisnej prehliadky vozidla danej výrobcom vozidla riadne a včas.
V prípade nesplnenia si tejto povinnosti Vám hrozia sankcie v zmysle zmluvy o nájme dopravného prostriedku, respektíve cenníka.
Povinnú servisnú prehliadku vozidla môžete absolvovať výhradne v prenajímateľom zvolených servisných strediskách. Preto v prípade potreby vykonania servisnej prehliadky, je potrebné kontaktovať fleetové oddelenie AVIS na tel. čísle - +421 902 933 887 alebo e-mailom na fleet@avis.sk kvôli nasmerovaniu do správneho servisného strediska podľa modelu a značky vozidla. -
5. Prezúvanie vozidiel
Na prezúvanie pneumatík, pokiaľ máte na vozidle sezónne pneumatiky, budete ako každý nájomca upovedomený emailovou formou s pokynmi, ako k prezutiu vozidla pristúpiť.
Vozidlo je možné prezúvať v nasledujúcich servisoch:
1. Bratislava, SPIRIT CAR s.r.o.
2. Bratislava, PNEUSYSTEM
3. Trenčín, PROFITYRES
4. Banská Bystrica, STECH
Vozidlo je možné prezuť okrem vyššie uvedených servisov aj v ktoromkoľvek servise v sieti PNEUSYSTEM, avšak táto služba je spoplatnená jednorazovým poplatom vo výške 45€ bez DPH.
-
6. Zoznam servisných stredísk na riešenie poistných udalostí
Bratislava:
- Hadvo servis, Bojnická 10, 831 04 Bratislava
Trnava:
- Depas, Orgovánová 2, 917 01 Trnava
Žilina:
- VM Autoservis, Na Stanicu 22, Žilina - Bytčica
Banská Bystrica
- Asen, Cementárenská cesta 4644/16, 974 01 Banská Bystrica
! V prípade, že navštevujete jeden zo servisov Depas, VM Autoservis alebo Asen, je potrebné nahlásiť poistnú udalosť na Rodex Car a následne ich emailom informovať, že budete vykonávať opravu v jednom z vyššie uvedených servisov.
Nitra:
- ARServis, Bratislavská 9B, 949 01 Nitra
Nové Mesto nad Váhom:
- AUTOCENTRUM Vašek, Trenčianska 2683/28C, 915 01 Nové Mesto nad Váhom
Košice:
- Vektor, Južná trieda 66, 040 01 Košice
Prešov:
- Esi Car, Cintorínska 1/A, Prešov-Ľubotice
- Auto Park s.r.o., Strojnícka 15, 080 06 PrešovZvolen:
- RM Auto, J. Gagarina 127, 960 01 Zvolen